Son dakika gelişmesine göre, MicroStrategy, ismini Strategy olarak değiştirdi ve logosunu da Bitcoin içeren turuncu bir temaya dönüştürdü.
Yeniden markalaşmanın bir parçası olarak şirket, Bitcoin’e olan derin bağlılığını simgeleyen stilize bir “B” içeren yeni bir logo tanıttı. Ana marka rengi de enerji, zeka ve Bitcoin’in kendisini yansıtan turuncu olarak değiştirildi.
Kurucu Michael Saylor, bu değişimi doğal bir gelişim olarak nitelendirdi:
“Strateji, insan dilindeki en güçlü ve olumlu kelimelerden biridir. Bu aynı zamanda şirketimizin adının en önemli, stratejik özüne doğru sadeleştirilmesini de temsil ediyor.
Antoine de Saint-Exupery, ‘Mükemmellik, eklenecek bir şey kalmadığında değil, çıkarılacak bir şey kalmadığında elde edilir’ demiştir. 35 yılın ardından, yeni markamız mükemmellik arayışımızı mükemmel bir şekilde temsil ediyor.”
Başkan ve CEO Phong Le, şirketin Bitcoin ve yapay zekaya olan bağlılığını özellikle vurguladı:
“Strategy, yirmi birinci yüzyılın en dönüştürücü iki teknolojisi olan Bitcoin ve yapay zeka alanında yenilikler yapıyor. Yeni ismimiz, şirketimizin evrensel ve küresel çekiciliğini ve hissedarlarımızın, müşterilerimizin, ortaklarımızın ve çalışanlarımızın stratejilerine kattığımız değeri güçlü ve basit bir şekilde ifade ediyor.”
*Yatırım tavsiyesi değildir.
Benzer İçerikler
Yorum Yapabilirsiniz
Daha Önce Yapılan Yorumlar
İlginizi Çekebilir
Diğer İçerikler
Hoşgeldiniz - Tüm Hakları Saklıdır
Temel değerlerimiz, ister yeni başlayan ister deneyimli bir profesyonel olarak her yatırımcının erişebilmesinin önemli olduğunu düşündüğümüz şeyleri temsil eder. Yatırımcılara piyasanın geçmiş tecrübelerinden öğrenme yeteneği kazandırmak bizim görevimizdir. Para kaybetmeden öğrenme sürecinizi hızlandırın. Eski bir atasözü olan “Uygulama mükemmelleştirir” sözü çok doğrudur.
Bizi takip edebilirsiniz...